Akumulatory bidon

 Wykonuję również akumulatory bidon na ogniwach sony v3, samsung 25R oraz sanyo NCR18650GA!

Dostępne rodzaje akumulatorów:

Wersje na 48V:
* 48V 17,5Ah na ogniwach sanyo NCR18650GA 840Wh
* 48V 14,5Ah na ogniwach sony US18650NC1 700Wh
* 48V 11,3Ah na ogniwach sony US18650V3 540Wh

Wersje na 36V:
* 36V 21Ah na ogniwach sanyo NCR18650GA 750Wh
* 36V 17,5Ah na ogniwach sony US18650NC1 630Wh
* 36V 13Ah na ogniwach sony US18650V3 470Wh

Czasami podejmuję się również nietypowych bidonów idealnych do napędu bafang bbshd
na ogniwach sony VTC6, to prawdziwy rarytas do takiego, a wysokoprądowe ogniwa dobrze znoszą katowanie mida w błocie piachu, śniegu, na plaży itd.

Przed zamówieniem dobrze jest wyciąć sobie z tektury płaski szablon o podanych poniżej wymiarach i włożyć w ramę, celem sprawdzenia, czy się zmieści. Pamiętaj, że akumulator wysuwa się w stronę diod sygnalizujących poziom naładowania akumulatora i musimy mieć jeszcze 3cm zapasu.



Opcjonalnie za dopłatą można wypożyczyć zestaw montażowy bidonu w ramę:
* Nitownicę do nitonakrętek
* Główkę kątową do nawiercania otworów w ramie
* wiertło 7mm do nawiercenia otworów pod nitonakrętki
* w zestawie z bidonem znajdziesz oczywiście komplet nitonakrętek i śrub mocujących.
Narzędzia wypożyczam forumowiczom i po zamontowaniu bardzo proszę o ich zwrot, żeby kolejni użytkownicy mogli zamontować bidony.

Dostępne są 2 warianty:
* z wyprowadzeniem przewodu od dołu:
- wygląda to bardzo estetycznie, nie widać przewodu, a bateria jest zdejmowana z podstawki i wypinana. Taki akumulator można zamontować w ramie ale nie nada się do montażu na bagażniku rowerowym, ponieważ kable wychodzą od dołu i nie da się jej zamontować na płaskiej powierzchni:

* oraz z wyprowadzeniem przewodów od frontu, takie akumulatory możemy zamontować zarówno w ramie jak i na płaskiej powierzchni np. na bagażniku.





Dla czego warto zakupić akumulatory akurat u mnie?

-> Akumulatory składam w Polsce od podstaw, a nie importuję z chin pod hasłami odrzuty z partii, to importer więcej zarobi.
-> Zgrzewam na grubej taśmie bez zbędnych oszczędności, które są groszowe, a potrafią negatywnie wpłynąć na jakość całego akumulatora, temperatury ogniw, czy nawet doprowadzić do pożaru.
-> na każdym akumulatorze od marca 2018r. znajdziemy etykietę z pojemnością, napięciem i datą produkcji, od której udzielam rocznej gwarancji. Oczywiście akumulatory są projektowane tak, aby działały bezawaryjnie również długo po okresie gwarancyjnym.
-> Zastosowanie firmowych, sprawdzonych ogniw 5 rodzajów: samsung 25R, sony V3 oraz sanyo GA gwarantują poprawne działanie akumulatora i oddanie dużej ilości cykli w czasie eksploatacji.
-> podwójne izolatory na stronie plusa (producent daje często cieniutkie izolatory 0,1mm z folii, lub innego łatwo topliwego tworzywa) ja doklejam drugi izolator bezpośrednio przed zgrzaniem z grubego preszpanu, aby dobrze odseparować ogniwa od biegunów plusowych, zabezpieczając je w trakcie przegrzania i eksploatacji przed ew. zwarciem
-> estetycznie wykonane zgrzewy w aż 6 punktach na obu biegunach ogniwa, co zapewne zwiększa odporność mechaniczną na puszczenie zgrzewów podczas eksploatacji w rowerze
-> podoginane końcówki blaszek mają wpływ na bezpieczeństwo i nie przecierają warstwy ochronnej pakietu.
-> Strona po której biegną przewody odseparowana jest starannie grubym preszpanem izolacyjnym aby zabezpieczyć blaszki ogniw i przewód prze możliwym przetarcie i zwarciem.
-> maskowanie pakietu kaftanem termokurczliwym aby dokładnie zaizolować wszystkie newralgiczne punkty. Kaftan jest kilka razy bardziej odporny na przetarcie niż taśma ducttape/termotape. Po nabraniu temperatury staje się bardzo twardy i odporny.
-> dodatkowe wzmocnienie klejem termo newralgicznych miejsc pos tykach, wyłącznika, zaślepki USD, wyjścia przewodów zwiększa wodoszczelnosć akumulatora i spowoduje, że woda trudniej dostanie się do środka.


-> wnikliwe testy pakietu:
* ogniwa są testowane na pojemność i RW przed zgrzaniem
* robiony jest test równości celi i rozjazdów napięć w końcowej fazie rozładowania w pakietach 36V
* robiony jest test odcięcia BMSA (mam taką możliwość tylko dla pakietów 10S 36V)
* monitoruję temperatury w pakietach podczas rozładowania (losowo 1/5 pakietów)
-> stosuje możliwie jak najnowsze ogniwa o równym napięciu bez liczby cykli nie starsze niż z marca 2017r.
-> odpowiednio dobieram BMSa zabezpieczającego pakiet przed zwarciem, przeciążeniem, nadmiernym rozładowaniem i przeładowaniem, co czyni go całkowicie bezobsługowym.
-> dodatkowo stosuję bezpiecznik pakietu zamontowany w dodatkowym hermetycznym gnieździe wewnątrz obudowy zazwyczaj jest to wersja 30A, więc możemy pobrać do 25A prądu ciągłego.
-> pakiet zawsze jest zakończony złączami xt60 jeżeli pobór wynosi do 30A, powyżej takiego poboru wykorzystuję złącza XT90 / xt90 anti-stick na życzenie.

Efekty mojej pracy potwierdza brak jakichkolwiek reklamacji, a jeżeli jakaś się zdarzy, rozpatrywana jest priorytetowo, w czasie do max 14 dni i staram się, aby wszyscy byli zadowoleni!


Dostępne są wersje akumulatorów w bidonie do szybszych zestawów:
* 48V 17,5Ah na ogniwach sanyo GA - wersja najmocniejsza 840Wh z BMSem ~ 30A
- wydajność prądowa dla prądu ciągłego do 25A pik 35A.

* 48V 11 Ah na ogniwach sony V3 530Wh - opcja tańsza i pokonuje mniejszy zasięg niż bidon na sanyo GA, ale prądowo i jakościowo jest również bardzo dobra!
Oraz wersje na 36V dla wolniejszych zestawów na większy dystans:

*. wersja na 36V 21Ah! pakiet 10S6P na 60 ogniwach.

*. wersja sony V3 10s6P 36V 13Ah.

Na życzenie robię też dla zesatwów mid drive bafang BBSHD na ogniwch samsung 25R czasami mam dostęp do sony VTC6 trzeba pytać o niestandardowe baterie.