Wszystko, co musisz wiedzieć o rowerach elektrycznych

Blog powstał z zamiłowania do rowerów elektrycznych. Rower elektryczny dla mnie stanowi główny środek transportu, skraca czas dojazdu do pracy oraz umila wszystkie chwile spędzone w trasie. Zachęcam Ciebie do spróbowania swojej przygody z ebajkiem. Jest szybszy i tańszy niż komunikacja miejska!

Akumulatory w kostce

Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest
Strona główna
Subskrybuj: Posty (Atom)

REKLAMA NASZEJ MARKI:

  • Allegro
  • FaceBook
  • YOUTUBE
  • Sklep internetowy (w budowie)

Nasze konstrukcje

  • Rower X-CRASH
  • BMX wariat
  • Rower poziomy matix

najpopularniejsze

  • Klasyfikacja rowerów jaką moc wybrać?
  • Dlaczego zestawy od 250-1700W?
  • Akumulatory bidon
  • Akumulatory w kostce

Nasze filmy

  • Wideo archiwum naszych konstrukcji

wiedza techniczna:

  • Podłączenie BMSa
  • PROGRAMOWANIE SABVOTONA!!!
  • Polska instrukcja obsługi LCD KT-3
  • Ustawienia LCD KT-X
  • Ustawienia sterowników SW900
  • Akumulatory bidon jak zamontować?
  • SIlnik przekładniowy czy bezprzekładniowy?
  • Dlaczego zestawy od 250-1700W?
  • Dobór akumulatorów li-ion
  • Ogniwa i pakiety podstawowe informacje
  • schemat podłączenia sterownik
  • budowa akumulatora
  • Silniki rodzaje i dobór mocy
  • Dobór ładowarki
  • Budowa akumulatora część 2
  • Akumulatory wstęp

Strony

  • Strona główna
  • Ogniwa i pakiety podstawowe informacje
  • dobór mocy sterownika oraz opis podłączenia
  • Silniki rodzaje i dobór mocy
  • Elektryczny rower holenderski, czy warto kupić na ...
  • Wybór napięcia do ebajka
  • Dobór ogniw li-ion
  • Akumulatory wstęp
  • budowa akumulatora
  • Budowa akumulatora część 2
  • Dobór ładowarki
  • Koszty budowy roweru
  • schemat podłączenia sterownik
  • silniki bionx
Motyw Podróże. Obsługiwane przez usługę Blogger.