Rower X-CRASH

Pojazd najnowszy, przeznaczony w eksploatacji miejskiej "góral"


 Pod względem mechanicznym jest hydraulika,

na przodzie klcki z radiatorami metaliczne, a hamulec jest marki shimano br-m675. Amortyzator z tyłu pneumatyczny rockshox, z przodu jest amortyzator tymczasowy, z niższej klasy. 

Moc dostosowana do przepisów ruchu, na pierwszym biegu nie przekraczająca prędkości 25km/h, aczkolwiek rower ma również tryb terenowy, który możemy aktywować jeżdżąc w terenie i nie tylko...

Konstrukcja wyposażona w silnik nine continent 9C800R zwojony 9x7 o mocy ciągłej 800W i mocy chwilowej 1500W. zasilana napięciem 48V z pakietu akumulatorów li-ion. Taka moc pozwala osiągnąć prędkość 52km/h oraz dość dobre przyspieszenie w trybie terenowym. Silnik jest z rodziny bezszczotkowych, bezprzekładniowy z hallotronami poprawiającymi płynność ruszania z miejsca, trwałość silnika jest praktycznie dożywotnia, co 30tys km trzeba zmienić łożyska i uszczelniacze.

 

Zasięg przy 52km/h wynosi 60km na jednym ładowaniu, a moc akumulatora to 1500Wh, więc prąd tóry daje bateria dochodzi max do 1C, co zapewnia pełną liczbę 700 cyki ładowania, czyli kilka lat jazdy bez wkładu finansowego.

Jadąc w trybie CITY można zrobić od 150-200km z lekkim pedałowaniem. Prędkość utrzymana jest stała neizależnie od wiatru i nachylenia terenu (tolerancja +/- 1km/h.)

Akumulator składa się ze 130szt najwyższej jakości ogniw PANASONIC NCR186500A.

Całość sprawuje się świetnie, rower przejechał 6000km i tyle będzie robił w każdym sezonie.