Polska instrukcja obsługi LCD KT-3

Polska pełna instrukcja obsługi wyświetlacza LCD KT-3  


Witam was serdecznie, drodzy forumowicze. Otóż tak sie składa, że byłem zainteresowany zestawami LCD KT-3, zamieszczam pełną instrukcję dla zestawów ze sterownikiem KUNTENG KT, których producentem jest SZKTDZ.COM

Na wstępie informuję, że nie czerpię żadnych korzyści majątkowych z przetłumaczenia instrukcji, robię to całkowicie za darmo dla was!
Wymiary wyświetlacza:

Wymiary uchwytów montażowych:
 


Instrukcja będzie na bieżąco tłumaczona, na razie skupimy się na funkcjach przydatnych, pozostawionych bez opisu w internecie:

Ustawienia typu C - dokładny opis:

C1:
Ustawienia C1 to parametry czujnika wspomagania zasilania. Jego definicja jest pokazana w
Poniższej tabeli. Jak widać z tabeli, wartości parametrów można zmieniać
od 0 do 7.

C2:
Parametry C2 ustawiają różne fazy silnika przy zastosowaniu napędu sinusoidalnego. Wartość domyślna to 0, co oznacza, że zastosowana faza silnika Quantum jest standardem. W przypadku, gdy
parametr ustawiany jest jako wartość zadana, wybierana jest określona faza silnika. Zakres
dla C2 wynoszą od 0-7.

C3:
Parametry C3 są ustawieniami dla przekładni wspomagania mocy przy rozruchu, gdzie jeśli
jeździec chce, aby rower ruszył z przełożeniem wspomagania mocy 3, ustawienie C3
Zakres nastaw dla parametrów C3 wynosi 0-8 (używane jest tylko 0-5.
Błędy produkcyjne spowodowały dodatkowe ustawienia 6-8.


C4:
Ustawienia C4 dotyczą funkcji manetki. Zakres ustawień wynosi 0-4. Towarzyszą temu następujące ustawienia
przez tabelę poniżej, definiującą każdą wartość.



C5: Regulacja prądu sterownika - wymagane przestawienie, jeżeli korzystasz ze słabego akumulatora z mocniejszym zestawem:

C5 Wartość
Maksymalny prąd w amperach
00
Nie zdefiniowano
01
Nie zdefiniowano
02
Nie zdefiniowano
03
Maksymalny prąd podzielony / 2
04
Maksymalny prąd podzielony /1,5
05
Maksymalny prąd podzielony / 1.33
06
Maksymalny prąd podzielony /1.25
07
Maksymalny prąd podzielony /1.20
08
Maksymalny prąd podzielony /1.15
09
Maksymalny prąd podzielony /1.10
10
Maksymalny prąd sterownika


Dla przykładu ustawienia dla sterownika KUNTENG 35A:

C5 Wartość
Maksymalny prąd w amperach
00
Nie zdefiniowano
01
Nie zdefiniowano
02
Nie zdefiniowano
03
17,5A max prąd
04
23A max prąd
05
26A max prąd
06
28A max prąd
07
29A max prąd
08
31A max prąd
09
32 A max prąd
10
35 A max prąd



C6:
Regulacja podświetlenia ekranu LCD:
wartość domyślna 3
można zmienić wartość od 1-5
Gdzie 1 oznacza najciemniejszy, 5 najjaśniejszy.



C7:
Funkcja załącza lub wyłącza tempomat
C7 - 0 -> tempomat nie aktywny
C7 - 1 -> tempomat aktywny

C8: wyświetlanie temperatury silnika na ekranie LCD:
0 - temperatura się nie wyświetla
1 - temperatura się wyświetla ;)

C9: Blokada roweru ustawionym hasłem użytkownika
wartość 0 - hasło wyłączone
wartość 1 - hasło włączone

Gdy funkcja została włączona i potwierdzona przez naciśnięcie przycisku
wyświetlacz zmieni się na następujący:

Kierowca może ustawić swój 3 cyfrowy kod począwszy od lewej, do prawej strony Cyfry wybieramy strzałkami góra i dół, a zatwierdzamy przyciskiem wyłączenia ekranu.

Pamiętaj!!! Wyresetowanie kodu nie jest możliwe, trzeba podpić sterownik do USD przez programator ST-LINK i wgrać ponownie całe oprogramowanie BY CASAINHO!

Taka usługa w polsce na razie nie jest dostępna i możesz "uceglić swój sterownik i wyświetlacz".

C10:
Resetuje wprowadzone ustawienia użytkownika i przywraca wartości fabryczne:


wartość "1" po zaakceptowaniu przywróci ustawienia fabryczne.

C11:
C11 to ustawienia atrybutów miernika. Zakres ustawień wynosi 0-2. Patrz poniższa tabela, aby zapoznać się z
określenie wartości:



C12:
Zmiana napięcia odcięcia zasilania sterownika
Napięcie można dostosować do pakietu 12S 13S oraz 14S:
C12 ustawienia
Minimalne napięcie  
24V Sterownik
36V Sterownik
48V Sterownik
0
Odcięcie 18V  
Odcięcie 28V
Odcięcie 38V
1
Odcięcie 18,5V
Odcięcie 28,5V
Odcięcie 38,5V
2
Odcięcie 19V
Odcięcie 29V
Odcięcie 39V
3
Odcięcie 19,5V
Odcięcie 29,5V
Odcięcie 39,5V
4
Odcięcie 20V
Odcięcie 30V
Odcięcie 40V
5
Odcięcie 20,5V
Odcięcie 30,5V
Odcięcie 40,5V
6
Odcięcie 21V
Odcięcie 31V
Odcięcie 41V
7
Odcięcie 21,5V
Odcięcie 31,5V
Odcięcie 41,5V

C13 parametr:
Hamulce ABS i ustawienie sterowania zapobiegające ładowaniu:

C13 Value
Hamowanie pulsacyjne
Odzysk energii
0
brak
Brak
1
1 klasa siły hamowania
Mocny odzysk energii
2
2 klasa siły hamowania
Średni odzysk energii
3
3 klasa siły hamowania
Umiarkowany odzysk
4
4 klasa siły hamowania
Niewielki odzysk energii
5
5 klasa siły hamowania
Mały odzysk energii

C14 Parametr:
C14 jest parametrem wspomagającym dostrajanie mocy. Domyślną wartością jest 2. Patrz rozdział
Poniższa tabela zawiera definicję każdej wartości.